1392/2/6

 

قبل نوشت: اين يادداشت‌ها مربوط مي‌شن به حدود دو سال پيش و زمان خدمتم

 


يكي از اولين چيزايي كه در ابتداي ورودم به گروهانمون توجهم رو به خودش جلب كرد،متني بود از بيانات فرماندهي معزز كل قوا در ديدار با فرماندهان ارتش (يا نيروي زميني ارتش) كه زده بودن رو برد. اون متن اينه:


"اين همه جوان در اختيار مي گيريد، كداميك از سازمان هاي كشوري اين همه جوان در اختيار دارد؟ شما از دانشگاه ها ورودي و خروجيتان بيشتر است. اين همه جوان در اختيار شما قرار مي گيرد كه در تربيت و آموزش آن ها عقيدتي سياسي دخيل است اما خود سازمان ارتش هم نقش بسزايي دارد. نيروي زميني كه محور و مركز، نيروي زميني است. فرماندهان بنشينند و روي اين موضوع برنامه ريزي كنند كه چگونه خروجي سازمان را به ارتش خوشبين نموده و اميد به آينده را در آنان تقويت كنند تا سربازاني انقلابي و متدين تحويل جامعه دهند."
 
 
 

ديدار ارتش با امام خامنه اي

 

حالا شما اين جمله كه "تا سربازاني انقلابي و متدين تحويل جامعه دهند" رو مقايسه كنيد با جمله اي كه راجع به خروجي سربازي تو جامعه سر زبونا هست كه اگه يه خورده از شدتش كم كنيم، تا حد نسبتا خوبي ميشه بيانگر واقعيت موجود. اون جمله هم اينه:
"هر كي ميره سربازي يا سيگاري ميشه يا ... " (سه نقطه رو با يه سرچ تو اينترنت راحت ميشه فهميد)


در حال حاضر مطلبی وجود ندارد ...
مطلبی وجود ندارد ...
آرشیو موضوعی
ریز موضوعات
آرشیو ماهانه
در دست مطالعه
آمار وبلاگ
دفعات بازدید : 414431
تعداد نوشته‌ها: 134
تعداد دیدگاه‌ها : 130
ضمن تشکر از بازدید شما از متحیر؛ چنانچه اولین بازدیدتان از این وبلاگ می‌باشد، پیشنهاد می‌گردد ابتدا دربارۀ وبلاگ و دربارۀ من را مطالعه فرمایید.
با تشکر مجدد
آسدجواد
×

ابزار هدایت به بالای صفحه

X